Hozd magad formába, használd a nyár nyújtotta lehetőségeket!

feller_adrienne_blog.pngA nyár mindig lehetőséget nyújt a megújulásra, a megszépülésre. Engedd meg, hogy megosszak Veled néhány tippet, ami feltölt energiával, megszépíti a bőröd és még néhány kilótól is megszabadít pár nap alatt!

  1. Először is nézz szét és lásd meg a természet nyújtotta szépséget. Ehhez semmit sem kell tenned, mint egyszerűen csak megállni és körbenézni. Én is ezt szoktam tenni minden nap, megállok és megszemlélem a körülöttem lévő szépségeket.

  2. Minden reggel menj ki a szabadba egy rövidebb sétára és hagyd, hogy a nap sugarai fürdessék a bőröd –  próbáld meg rávenni magad, hogy korán kelj fel, persze ehhez hamarabb kell lefeküdnöd, de hidd el, megéri. A hajnalnak egészen más illata és üzenete van. Teli van energiával. A hajnali napsugár által természetes módon juthatsz hozzá a D-vitaminhoz, miközben a nap káros hatása alól is mentesülhetsz. A puha reggeli napsugár aranybarnára színezi a bőröd és energiával tölti fel. Ez a szép bőr egyik záloga.
  3. A séta után igyál egy pohár vizet, amibe fél citrom levét csavartad – méregteleníti a májad és beindítja az emésztésed. Ezt helyettesítheted 3 csepp bio citrom illóolajjal is akár.
  4. Reggelire egyél vízben főzött zabkását és keverj hozzá néhány szem tetszőleges éppen érő gyümölcsöt és néhány szem diót. A zabkása megnyugtatja a bélfalat, tele van éltető vitaminokkal és energiával.
  5. Igyál naponta legalább 2 liter vizet, hogy megfelelően hidratáld a bőröd, így a tested és a gondolataid is rugalmasak, hajlékonyak lesznek.
  6. Napi egyszer kend át a bőröd növényi olajjal (mindig nedves bőrfelületre), erre talán az egyik legjobb olaj az argánfa olaja, de kiváló az éltető erejű sárgabarack olaj is. Az olaj nemcsak a bőrödet táplálja, de a szöveteken átjutva az ízületeket is megkeni.
  7. Hetente legalább háromszor fogyassz halat, mely gazdag esszenciális zsírsavakban, jótékony hatású az idegrendszerre és ügyel a vonalaidra.
  8. Minden nap egyél nyers zöldséget! Nemcsak salátába téve eheted őket, hanem csak úgy, magában is. Ehetsz spárgát, borsót, répát, karalábét, paradicsomot, paprikát, de akár készíthetsz belőlük turmixot is. Légy kreatív! – a nyers zöldség teli van energiával ellentétben a főtt változatával.  
  9. A táplálkozásodban ügyelj arra, hogy a gyümölcsöt semmivel ne keverd, hanem önmagában fogyaszd. Csak hazai gyümölcsöt egyél!
  10. Végezz naponta legalább fél óra testmozgást, ez lehet futás, joga, szabad tánc, torna, bármi, ami megmozgatja a tested. A légzésről se feledkezz meg! A szabad légzés a biztosítéka annak, hogy az energiák szabadon áramolhatnak a testedben.
  11. Készíts magadnak egy isteni délutáni kávét, amit zabtejjel hígítasz és pici reszelt gyömbérrel ízesítesz. Én a délutáni kávéhoz mindig meglepem magam egy finom keserűcsokis bonbonnal J. Ez a nap fénypontja: lassan eszem, hogy minden cseppjét kiélvezzem.
  12. Az esti evés mindig hizlal és megakadályozza a szervezet természetes méregtelenítő folyamatait.  Este hat után hagyd, hogy a tested megpihenjen, ha mégis farkaséhség törne rád, akkor igyál egy pohár vizet és várj. Sokszor a szervezet a szomjúságot éhségként értékeli. Ha ezek után még mindig éhes lennél, készíts párolt zöldséget.


Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


Instagram képeink